niedziela, 28 czerwca 2015

"Kim Ty jesteś?"

To jest bardzo dobre pytanie, a w tym poście postaram się chociaż trochę przybliżyć Wam moją sylwetkę.

 Więc mam na imię Weronika, mam 17 lat i tak jak napisałam gdzieś tutaj z boku ☛ pochodzę z Polski.
Kocham ten kraj pomimo wszystko i raczej za granicę bym się nie wyprowadziła. Co więcej... chodzę do technikum, uznałam, że to bezpieczniejsza opcja dla mnie niż liceum. I co najważniejsze absolutnie tego nie żałuje.


Czym się interesuje? Robieniem zdjęć, selfie, sobie, znajomym, rodzinie. Najchętniej każdy moment z życia zapisałabym na fotografii. Druga sprawa to sport. Kocham. Gram w siatkówkę, ale poza tym lubię piłkę nożną i ręczną. Uwielbiam grać, oglądać jak inni grają no i oczywiście fotografować czyjąś grę. Co najbardziej lubię w sporcie? Rywalizację, wiadomo tylko tą zdrową.

W wolnym czasie spotykam się ze znajomymi, z moim chłopakiem, ćwiczę, gram w gry komputerowe, słucham muzyki, oglądam YT'berów i w zasadzie robię to, co normalna nastolatka.
Z racji,że godzina już późna moja pomysłowość na kolejne argumenty powoli staje się być równa zeru. Nie mniej pewnie uda mi się coś jeszcze napisać.

Jakie są moje zamiary co do tego bloga? Są dokładnie takie same, jak w przypadku reszty moich nie istniejących już blogów. Chcę przede wszystkim nauczyć się stu procentowej sumienności. Może blog pozwoli mi stać się też trochę bardziej otwartą na innych, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku.
Blog będzie o wszystkim. O codzienności, znajdą się również tu jakieś porady, może kosmetyczne, może dotyczące fotografii, a może znajdzie się tu coś zupełnie innego. Jedno jest pewne, blog będzie prawdziwy. Nie mam zamiaru tutaj nikogo udawać, bo uważam, że nie ma to większego sensu. Prawda i tak wychodzi na jaw. Zawsze.

Być może ktoś z Was zapyta, skąd ta dość nietypowa nazwa. KANASIA? Dziwna nazwa, dla dziewczyny, która ma na imię Weronika, a nazwisko nie jest w żadnym stopniu podobne do nazwy. KANASIA moi drodzy to taki mój mały mix. Nad nazwą siedziałam cały piątkowy wieczór. No i wymyśliłam! Jest to połączenie moich trzech imion: KA: jest to końcówka imienia Weronika ; NA: to końcówka imienia Anna; natomiast SIA to końcówka zdrobnienia imiona Katarzyna, czyli Kasia. Pełna wersja jakoś nie do końca mnie przekonuje. No i w taki o to 'szalony' sposób powstała moja blogowa ksywka. Spodobała mi się od razu, co prawda znajomych musiałam trochę do niej przekonać, ale po pewnym czasie stwierdzili to co ja, że jest okej.

Co mogę więcej powiedzieć? Jutro są moje siedemnaste urodziny i chciałabym sobie życzyć, żeby ten blog wypalił na sto dwa. Mamy piękny początek wakacji w Polsce, przynajmniej w moim mieście dlatego życzę Wszystkim udanego wypoczynku w domu, nad morzem, w górach, za granicą ! Wszędzie ! Byleby był udany ! Buziaki :*




17 komentarzy:

  1. Dziękujemy bardzo!

    I życzymy wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    I oczywiście 100 lat! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! :))
    I powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, wytrwałości i sukcesów w prowadzenia bloga! Wszystkiego najlepszego :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Wydajesz się być ciekawą osobą! :)

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w prowadzeniu bloga, bo zapowiada się na prawdę świetny !
    Bardzo podoba mi się wygląd bloga !
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się zapowiada, powodzenia w blogosferze :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia jestem ciekawa dalszych postów /
    Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam fotografię, a biorąc pod uwagę Twoje hobby, zapraszam do konkursu fotograficznego, można wygrać posta promującego, myślę, że warto :*

    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia!

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kocham fotografię! :))
    Zapraszam na nowego posta → Wakacje czas rozpocząć!
    Udanych wakacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie napisany post! Myślę, że będę zaglądać tu częściej, bo warto ♥

    Udanych wakacji kochana! :*
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w blogowaniu!:)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu , masz prześliczny design :)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny szablon na bloga! Życzę powodzenia w blogowaniu! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dopiero zaczynam :)
    Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!

    Marcelline,
    http://maarcelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, to serdecznie zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco.

Zostaw w komentarzu link do swojej strony, a z pewnością Cię odwiedzę.

Buziaki, Kanasia :*