czwartek, 25 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #1 + ROZDANIE


Witam Was bardzo serdecznie po tak sporej przerwie. Mam dzisiaj dla Was post z serii Back to school. Wiem, że może nie każdy lubi te "powroty", ale niestety moi mili to już czas.

Zostańcie ze mną do końca bo czeka także rozdanie dla Was ! Zaczynamy.


Swoje zakupy do szkoły poczyniłam w trzech sklepach, z czego jedne w internetowym. O stronie atakto.pl nie muszę chyba za dużo pisać, ponieważ w zeszłym roku także robiłam zakupy do szkoły właśnie w tym sklepie on-line. Jeśli chcielibyście wrócić do tego posta to zapraszam tutaj: KLIK

W tamtym poście możecie przeczytać o tym, jak bardzo uwielbiam chodzić do szkoły i że nie jest ona wcale dla mnie "karą". Za wakacjami nie przepadam. Owszem lubię tydzień, dwa wolnego i tyle.

W tym roku zakupy będą bardzo podobne, choć nie powiem bo troszkę "cofnęłam się" chyba do podstawówki. Kupiłam chyba dwa opakowania pisaków/mazaków zwał jak zwał.

 



Tak jak wspomniałam w tym roku, choć nie wiem po co, kupiłam flamastry. Może nie do kolorowania, czy rysowania ale na pewno przydadzą mi się do wszelkiego rodzaju projektów, a takich na pewno będzie kilka w tym roku. Motyw minionków? Jak najbardziej trafiony, choć to tylko opakowanie i nie robi mi większej różnicy.



Kwestia ołówków w moim przypadku bywa różna. Kiedyś miałam "fazę" na pisanie tylko i wyłącznie ołówkami, a teraz po prostu nie lubię. Wiadomo, że czasami jest po prostu wygodniej ich użyć, bo najzwyczajniej można je wymazać. Tym razem postawiłam na firmę St. Majewski. Do kupienia były w Biedronce. Są to ołówki grafitowe, inni by nazwali je kreślarskimi. Każdy z nich ma inny stopień twardości, dzięki czemu można wybrać sobie ten, którym się nam najlepiej pisze.



Tak jak napisałam wyżej "cofnęłam się nieco". Kupiłam pastele i to w zasadzie bez powodu. Kiedyś ich używałam do plakatów czy innych prac plastycznych. Teraz w technikum może za wiele takowych nie ma, ale myślę, że z pewnością mi się przydadzą.




No i to co kocham, no dobra uwielbiam...  DŁUGOPISY. Jestem taką osobą, która pisze tylko i wyłącznie tymi, które jej odpowiadają w zupełności. Odpowiednia grubość, kolor, nasycenie koloru no i przede wszystkim łatwość i jakoś pisania. Niektórym to się wydaje głupie, wiem. Ale nie lubię pisać ani za cienkimi, ani za grubymi wkładami. Te niżej to długopisy żelowe, kolorowe do kupienia w Biedronce. Odczucia co do nich mam mieszane, nie pisze się nimi zbyt wygodnie, ale dają ładny efekt. Żeby ich nie zamazać, należy chwilę poczekać. Kolory też są całkiem fajne no i nie były drogie.



Na te kredki zdecydowałam się chyba dlatego, że mają motyw Star Wars. Kredki świecowe są przeze mnie używane częściej niż pastele, czy zwykłe kredki. Do podstawówki będą idealne, jednak ja w technikum też pewnie za często ich nie będę używała.



No i moja perełka <3 Piórnik, w zeszłym roku była to kosmetyczka z Stradivariusa. W tym roku postawiłam na firmę Herlitz i piórnik o którym marzyłam od gimnazjum. Tak zwany "rożek". Kupiłam go w Kauflandzie i kosztował 20 zł. Za dużo pewnie w niego nie pomieszczę, ale naprawdę jest wygodny.





I oto jeden z prezentów dla Was, którego nie omieszkałam także kupić sobie. Karteczki do zaznaczania stron. Używam ich bardzo często i bardzo dużo ich zużywam. Do zaznaczania stron w książkach, w lekturach czy zaznaczanie ważniejszych rzeczy w zeszytach. Moja rada: im bardziej kolorowy zeszyt, tym łatwiej się Wam będzie uczyć.



Długopisy! Jak widzicie moja kolekcja zakreślaczy, długopisów i cienkopisów jest hmm.. no nazwałabym to "sporą kolekcją". Trzymam je w takich metalowych "doniczkach" ze sklepu Ikea.





I oto moje MUST HAVE. Niebieskie długopisy z firm: Pelikan, PaperMate, Pentel. Dwa pozostałe to  długopis z Biedronki oraz Noname. Noname to długopis, które dostawaliśmy w Młodzieżowej Radzie.




Tak jak niebieskich posiadam i swoją kolekcję czarnych długopisów. Tutaj także bez zmian, PaperMate oraz Pentel.


Cienkopisów w tym roku miałam nie kupować i tak też zrobiłam. Z zeszłego roku mam jeszcze te z firmy Rystor. Kupowałam je przez Internet, ale myślę, że w jakichś punktach papierniczych także powinniście je znaleźć. Różnorodne, cudowne kolory *.*




Zakreślacze... nie przepadam za ich kupowaniem, ponieważ nigdy nie wiem jakie tak naprawdę będą. Mam takie szczęście, że szybko mi wysychają. W tym roku padło na firmę Profice i dwa kolory pomarańcz i róż.


Kolejne "cienkopisy" z zeszłego roku, z kolekcji Biedronkowej. Są to dwustronne pisaki tak naprawdę. Muszę przyznać, że jestem z nich dumna, gdyż żaden mi nie wysechł.



Do wcześniej wspomnianych plakatów szkolnych często wykorzystuje markery. Te również mam z zeszłego roku z firmy Rystor.


No i zeszyty... temat rzeka. Jakie lepsze? Może z Oxfordu? Jakie okładki? Więc tak, ja kocham kupować przybory szkolne. Zeszyty także, lecz już drugi rok z rzędu zamawiam je on-line. Są po prostu o niebo tańsze. Wiadomo potem dokupuje kilka stacjonarnie. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na okładkach. Wystarczy tylko dodać w zamówieniu stosowną informację.




TUMTUMTUM .... Czas na ROZDANIE!
Tak moi mili w tym roku postanowiłam jakoś Wam podziękować, za te wszystkie wejścia, komentarze i obserwacje.  Mój blog ma już ponad rok i nie powiem bywały wzloty i upadki, ale nadal tu jestem!

Do wygrania oto ten zestaw poniżej. Co musicie zrobić? W zasadzie to niewiele.

 Musicie dodać mój blog do obserwowanych oraz zaobserwować mnie na Instagramie (na dole wpiszcie pod jakimi nazwami mnie obserwujecie) oraz odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego lubicie/nie lubicie szkoły." Odpowiedzi naprawdę mogą być banalne. Prawda, że niewiele?


1. Konkurs/rozdanie trwa od 25.08.2016 do 01.09.2016 {włącznie}.
2. W konkursie może wziąć udział osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, lecz posiadająca zgodę rodziców.
3. Osoba biorąca udział w konkursie musi odpowiedzieć na pytanie oraz zaobserwować mojego bloga oraz Instagram. Musi także zostawić swojego mejla w wiadomości, żebym mogła się z nią później skontaktować.
4. Wyniki będą ogłoszone w osobnym poście, a wygrana osoba zostanie powiadomiona mejlem o wygranej.

Mój Instagram: https://www.instagram.com/kaaaczorooowska/

Do wygrania:
Zestaw 6-ciu zeszytów {jeden w linie oraz pięć w kratkę}
Zestaw 8-śmiu, kolorowych cienkopisów.
Zestaw karteczek samoprzylepnych do zaznaczania.
Zestaw 6-ciu kolorowych zakreślaczy.
Zestaw 4-rech długopisów {dwa niebieskie oraz dwa czarne}.

Do zestawu będzie dołączona także mała niespodzianka ode mnie!

To wszystko. Trzymam kciuki i powodzenia. Do następnego. :* Buziaki


12 komentarzy:

  1. Masz tutaj przepiękną szatę graficzną, aż chce się czytać!
    Szczerze podziwiam Twoją organizację. Sama, będąc jeszcze uczennicą gimnazjum czy liceum, nigdy nie potrafiłam tak zgrabnie "ogarnąć" artykułów szkolnych.
    Ach, urzekło mnie Twoje pismo!

    W rozdaniu nie bedę brała udziału, gdyż rozpoczynam studia i myślę, że akcesoria te przydadzą się innym uczniom.
    Życzę powodzenia w nowym roku szkolnym i najpiękniejszych ostatnich dni wakacji! :)

    MARY KOWALCZYK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczy piórnik :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny piórnik :)
    Ja po prostu nie cierpię pisać czarnymi długopisami. Ale mam tak samo jak Ty, aby mi się dobrze pisało to musi mi odpowiadać kolor tuszu, grubość długopisu itd.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, wiele ciekawych rzeczy :D Ja w tym roku nie kupowałam dużo przyborów. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowanie rzeczy do szkoły było zawsze dla mnie najlepszą rozrywką związaną ze szkołą. Uwielbiałam to!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. ja idę na studia, wiec na pewno przybory przydadza się innym uczniom. Podziwiam za organizacje :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny piórniczek :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Minionki to moja mała miłość więc bardzo podoba mi się opakowanie flamastrów! Też mam tak z długopisami, że musi pasować mi wszystko. Masz piękne pismo! Fajny konkurs, genialne nagrody, ale trafiłam tu chyba o złej godzinie. Jeśli nie zapomnę to z pewnością wrócę tu ponownie trochę później!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziała ostatnio ten piórnik> Lubie długopisy z PaperMate - łatwo mi się nimi pisze, ale gubię je jak szalona :/ Oj tam, oj tam, można się cofać w tak fajny sposób jeśli chodzi o przybory szkolne :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny piórnik! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, to serdecznie zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco.

Zostaw w komentarzu link do swojej strony, a z pewnością Cię odwiedzę.

Buziaki, Kanasia :*