piątek, 13 stycznia 2017

Podkład - CATRICE HD Liquid Coverage





Cześć! Po "krótkiej" przerwie wracam z recenzją podkładu CATRICE HD LIQUID COVERAGE FUNDATION. Wybrałam ten w odcieniu 030 SAND BEIGE - i przyznam, że mógłby być odrobinę jaśniejszy, ale nie ma na co liczyć... wszystkie wykupione ! :(

Więc na początku zacznijmy od tego co obiecuje nam producent:


  • bardzo dobre krycie
  • naturalny wygląd
  • perfekcyjna cera przez 24h
  • efekt "drugiej skóry"
  • wygładzenie z efektem HD
W zasadzie wygląda to obiecująco... i muszę przyznać, że faktycznie tak jest.
O ile dobrze trafimy w odcień, to wszystko będzie prawdą. DOBRE KRYCIE - zgadzam się w 99%, zakrywa co powinien, ale nie wszystko w 100%. Jednak nie stanowi to żadnej przeszkody dla osób, które używają dodatkowo korektora, czy kamuflażu. 


 NATURALNY WYGLĄD - owszem, jeśli odpowiednio dobierzemy sobie kolor, a do wyboru mamy 4 odcienie, z czego dwa najjaśniejsze są trudno dostępne, nawet on-line.PERFEKCYJNA CERA PRZEZ 24H- hmm... czy przez cały dzień to nie wiem, ale z ręką na sercu mogę napisać, że po aplikacji o 7:00 trzyma się spokojnie do 18:00 i wystarczy tylko go lekko przypudrować. EFEKT "DRUGIEJ" SKÓRY- w zależności jak, kto interpretuje drugą skórę. Nie tworzy on efektu maski, wręcz przeciwnie jest lekki i ładnie otula skórę. WYGŁADZENIE- również mogę potwierdzić, bardzo ładnie wygładza buzię, a nałożony na dobry krem daje super efekt.




Podkład nakładamy za pomocą pipety. Są zwolennicy i przeciwnicy. Jest to mój pierwszy podkład z taką aplikacją, ale nie jest to jakieś MEGA trudne. Druga sprawa to czym go aplikować... beauty blender?  Osobiście nie polecam, raczej aplikuję go paluszkami.


Formuła jest faktycznie lekka i lejąca. Jedna "pompeczka" powinna wystarczyć na aplikację na całą twarz. Jedynym minusem według mnie jest to, że w momencie gdy zacznie się kończyć i zostanie jego resztka to będzie trudno go wydobyć z opakowania przez szklaną buteleczkę. Miejmy jednak nadzieję, że będzie wydajny.


Dostępność produktu.... z nią bywa różnie. W drogeriach Internetowych raczej bez problemu powinniśmy dostać ten produkt, ale tak jak wcześniej wspomniałam trudniej jest z jasnymi odcieniami. 010 i 020 są wykupione praktycznie zaraz po dostawie. Ja swój kupiłam w drogerii HEBE i największą dostępnością cieszy się odcień 040 - dużo ciemniejszy od 030 i pozostałych.


Opis produktu na opakowaniu jest w języku angielskim... co dla niektórych może być problemem. Śmiało jednak możecie mi zaufać i z ręką na sercu mogę go Wam polecić.

Cena regularna: 28,99zł

Ocena podkładu na innych stronach Internetowych : 4/5 
Moja ocena podkładu: 5/5

Zdecydowanie to dla mnie HIT i w momencie, gdy się skończy będę skłonna kupić następną buteleczkę, no chyba, że coś zaskoczy mnie jeszcze bardziej!

W tym poście to byłoby na tyle. Dajcie znać czy miałyście styczność z tym produktem?
Może to również Wasz HIT? A może zupełnie odwrotnie? Napiszcie co sądzicie :)

Buziaki !

5 komentarzy:

  1. Kurczę, chcę go przetestować, ale nie mogę go nigdzie dorwać już spory czas :(
    ♥♥♥ http://donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam na nowego posta, gdzie przedstawiam kilka perełek idealnych na zimę i opowiadam o nowym blogu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować jeszcze tego podkładu mimo, że słyszałam o nim wiele dobrego.

    PS. Witam koleżankę inowrocławiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam same dobre opinie o tym podkładzie i sama chętnie się na niego skuszę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega blog!Pierwszy raz tu jestem;) Zostaje na stałe ;P http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupić fantastyczne kosmetyki firmy Catrice? Zapraszamy do sklepu kosmetykizameryki.pl. Sprawdź naszą szeroką ofertę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, to serdecznie zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco.

Zostaw w komentarzu link do swojej strony, a z pewnością Cię odwiedzę.

Buziaki, Kanasia :*